Cartea de vizita a unui brand in online este un website bine pus la punct. Un website care spune o anumita poveste, ofera incredere si isi intareste imaginea profesionala in mintea si sufletul consumatorului.
De aceea este bine ca inainte de a ajunge la un specialist pentru a ne dezvolta un website sa ne informam. Este necesar sa avem noi insine o idee clara a afacerii noastre. Sa cunoastem sfera conceptului, ideilor sau valorilor pe care dorim sa le impartasim in piata. Ce vrem sa vada vizitatorul nostru de la acel website?
O greseala mare pe care am intalnit-o des in piata, este ca website-ul sa fie creat dupa chipul si asemanarea antreprenorului. Un site web se construieste pentru avatarul de client, pentru colaboratori sau potentiali parteneri. Nu pentru tine.

Cui ne adresăm? Care este nișa brandului nostru?

Atunci cand cream un site web corelat cu brandul nostru avem in vedere clientul fidel. Vizam avatarul de client potential, furnizorii si multi alti oameni care sa ajute la cresterea brandului nostru in piata. Pentru ca acest website ne ajuta sa ne atingem niste obiective – de promovare a unui produs, de vanzare, de notorietate, etc.
Un website bine construit ofera informatiile necesare clientilor si este la dispozitia lor in online. Acesta poate contine postari pe blog, prezentare de produse, noutati si multe alte informatii legate de brandul respectiv. De aceea este nevoie ca pentru un website profesional, sa lucrezi cu o sursa specializata. Mai ales daca ai standarde internationale.

Pentru ca un website are nevoie de o tema, de optimizari, de corelare cu canalele sociale sau de SEO. De aceea majoritatea antreprenorilor vor ajunge sa apeleze la o agentie de branding.
Iar daca esti la inceput de drum in antreprenoriat si poate ai un buget limitat, exista si platforme gratuite care iti pot gazdui website-ul. Pentru ca este foarte important sa vorbesti despre serviciile pe care le oferi in piata. Sa iti cresti vizibilitatea, pentru ca oamenii sa te gaseasca usor in online, pe tine si produsele pe care le oferi.

Beneficiile crearii unui website

Tot pe website poti oferi informatii mai detaliate despre produsele pe care le vinzi sau serviciile pe care le oferi. Postarile pe social media au un numar limitat de cuvinte, un site care iti apartine poate gazdui texte lungi dar si imaginile pe care ti le doresti, in formatul ales de catre tine.
Poti apela la un freelancer daca ai un buget mic. Indiferent de cum alegi sa faci lucrul acesta, un website te va ajuta sa-ti dezvolti brandul. Iti pune afacerea la dispozitia motoarelor de cautare si implicit, a clientilor sau potentialilor clienti. Apoi pe masura ce evoluezi, va evolua si acel site web construit de tine.

De aceea iti recomand sa nu astepti in a-ti crea un website, incepe de acum. Indiferent ca alegi sa investesti o suma mare, medie sau chiar deloc. Lucreaza cu cineva care te poate ajuta. Decat sa nu existe, mai bine sa fie construit chiar si ceva mic. Pentru ca intr-un site, TU iti controlezi povestea si imaginea. Nu competitorii sau clientii nemultumiti sau oamenii dezinformati.
Un website este o ancora catre viitor. Te va ajuta sa te adaptezi tehnologiei in dezvoltare si sa cresti odata cu comportamentul clientilor sau colaboratorilor tai.

Mai multe informatii legate de beneficiile unui website, branding si marketing online, avem in cel mai recent videoclip postat pe canalul de YouTube – Creatorul de Visuri. Pentru a ramane conectati la informatii esentiale despre branding, online marketing, dezvoltare personala si alte subiecte interesante, dati subscribe!