Blog
Copilul interior, un instrument valoros de vindecare emotionala
Copilul interior, un instrument valoros de vindecare emotionala, este parte din psihicul nostru. Si o poveste din care avem de invatat despre cum este normal ca un copil sa nu stie cum sa fie adult. Nu este normal insa, ca un adult sa uite, cum este sa fie copil.
Cartea de vizita a unui brand in online
O greseala mare pe care am intalnit-o des in piata, este ca website-ul sa fie creat dupa chipul si asemanarea antreprenorului. Un website se construieste pentru avatarul de client, pentru colaboratori sau potentiali parteneri. Nu pentru tine. Atunci cand cream un website corelat cu brandul nostru avem in vedere clientul fidel.
Branding personal sau branding corporativ, ce alegem?
Ce este mai important pentru un antreprenor la inceput de activitate? Sa-si construiasca un brand personal sau un brand corporativ? Sigur ca putem alege doar o singura optiune, dar pe parcurs, poate fi benefic sa cream un brand personal. Care sunt situatiile, cu exemple clare, afli in acest articol.
Trei piloni de care avem nevoie în #Business
Astazi discutam despre cei trei piloni de care avem nevoie in business. Cu o experienta de peste douazeci de ani in domeniul marketingului si antreprenoriatului, am observat, la companii atat din afara cat si in Romania, anumite nevoi de care se lovesc antreprenorii. Sau oamenii de afaceri.
2023 Challenge, obiectivele acestui an
La inceput de an se tot discuta despre setarea obiectivelor, despre lucrurile pe care dorim sa le indeplinim in acel an. Cu toate astea, prin natura umana, noi suntem LENESI. Asa este conceput creierul nostru sa functioneze. In același timp, lucrurile pe care le scriem ni se intiparesc mai bine la nivel de subconstient.
Creativitatea si dușmanii care o limiteaza
Folosind creativitatea ca pe un catalizator pentru #idei. Ea ne poate ajuta in rezolvarea de probleme, impartasirea valorilor sau a divertismentului. Ar fi bine sa o cultivam, sa ne folosim de ea pentru ca ne este comuna. La fel de comune sunt si acele piedici pe care le intampinam.
Lasa mama, fa-te contabil, ca e o slujba sigura
In perioada aceasta am avut parte de o sesiune de angajari la Pion Media (pentru cei care inca nu stiu, Pion Media este unul dintre proiectele mele, agentie de branding & marketing digital in care zilnic ne jucam cu si pentru branduri).
Atunci cand pierzi… iar publicul te aplauda!
Astazi am avut parte de o surpriza: in filele calculatorului prafuit de timp am gasit un articol pe care l-am scris candva, dar nu a apucat sa simta atingerea soarelui pana acum. Si cum afara e o zi minunata de Septembrie, e momentul oportun sa il scoatem in lume! Asa ca, dragii mei, iata-l!
Draga angajat, te rog nu-ti mai bate joc!
Zilele trecute s-au intamplat diverse lucruri care m-au facut sa imi aduc aminte de faptul ca vroiam sa scriu acest articol acum mult timp. Este un articol cu si pentru angajati (si nu numai). Ca sa definim si mai specific, este vorba despre angajatul care lucreaza intr-o firma oarecare. O sa va spun pe scurt 2 povesti.