Blog2023-02-28T13:47:45+00:00

Blog

Nu renunța la visul tau pentru a-i multumi pe altii

Nu renunta la visul tau pentru a-i multumi pe ceilalti. Aveti incredere in propriile decizii si capacitatea de a va atinge scopurile. Fiecare pas pe care il faceti in directia visului vostru este un pas catre fericirea si implinirea voastra personala. Prioritizeaza visurile tale.

Arta de a vinde, Craiova Business Club editia 59

Recent am participat cu drag la Craiova Business Club, Editia 59: Arta de a vinde. A trebuit sa sustin un scurt intro despre vanzari si am venit cu trei solutii sau idei principale pe care le-am impartasit. M-a ajutat si sala, pentru ca am avut oameni cu multa experienta si branduri faine.

Campanii organice versus Campanii anorganice

Campanii organice versus Campanii anorganice este de fapt o antiteza falsa. Ele doua se completeaza reciproc, asa ca ar fi bine sa retii acest detaliu pe viitor. Continutul organic de calitate poate ajuta la construirea unei imagini de marca solide si la castigarea increderii audientei.

Ce este un testimonial pe steroizi?

Un testimonial pe steroizi este o poveste de succes care sa duca catre brandul tau. Aceasta poveste de succes spune despre experienta pe care o persoana a avut-o atunci cand a colaborat cu brandul sau compania ta. Si o spune intr-o forma mult mai ampla si de anvergura. Este practic un articol in sine.

Provocari si oportunitati in constructii editia 2

Provocari si oportunitati in constructii a fost un eveniment impresionant pentru comunitatea de business din Craiova si nu numai, la care am participat ca speaker din domeniul marketingului online, vorbind despre publicitate si strategii de promovare.

Secretele motivatiei, cheia succesului si fericirii

In discutia de azi, dezbatem tot un subiect de #dezvoltarepersonala. Vorbim despre #motivatie si cum aceasta este cheia succesului si fericirii in viata noastra. Vin cu un exemplu concret din viata personala. Poate unii dintre voi se vor regasi in ceea ce am sa povestesc.

Cum sa cresti credibilitatea brandului tau

Cum sa cresti credibilitatea brandului tau? Te poti folosi de recomandarea clientilor, a partenerilor sau a furnizorilor pentru a creste credibilitatea propriului brand. In acest articol iti voi prezenta trei tipuri de testimoniale pe care le poti implementa chiar de azi.

Go to Top