Am facut foarte multe videoclipuri informative pe tema aceasta, din dorinta de a ajuta tinerii antreprenori si antreprenorii la inceput de drum. Recent am acceptat invitatia celor de la Kanal D, de a vorbi despre  cateva elemente cheie de care ai nevoie atunci cand vrei sa iti creezi un brand de succes.

Am avut emotii, pentru ca am structurat informatiile astfel incat ele sa fie relevante, scurte cat sa incapa in cele trei minute avute la dispozitie si numai bune de aplicat in #business. Cum te poate ajuta aceasta structura in antreprenoriat? Am sa-ti dau cateva exemple simple, inainte de a te lasa chiar pe tine sa privesti videoclipul:

  • Sa ai bine definit avatarul de client, sa stii clar cui te adresezi
  • Sa cunosti ce beneficii aduce brandul tau in piata pentru ca ele iti vor aduce clientii
  • Si sa cunosti diferentiatorul de brand, cu ce se deosebeste afacerea ta de competitori

Circa jumatate din afacerile din Romania dau faliment inainte sa implineasca cinci ani de activitate. Este nevoie de educatie antreprenoriala si incerc sa devin un participant activ in acest sens. Am canalul de youtube Creatorul de Visuri unde poti gasi videoclipuri informative despre cum sa-ti cresti brandul, asemenea unui copacel, cum imi place sa-i zic. De la idee, sa ajut la creatia si dezvoltarea sa. Tocmai de aceea si numele de Creatorul de Visuri. Si presupun ca de aceea te afli aici, alaturi de mine, sa te informezi din surse cat mai bune.

In video mentionez pe scurt inclusiv importanta numelui de brand, dar si cum sa alegem identitatea vizuala a brandului. Colegii de la Pion Media au urcat videoclipul pe canalul nostru de youtube asa ca te invit sa ne dai subscribe si sa apesi clopotelul pentru notificari interesante: