In luna mai am avut placerea sa sustin un workshop de marketing in cadrul evenimentului „𝐇𝐞𝐚𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐅𝐮𝐭𝐮𝐫𝐞” sustinut de 𝐀𝐈𝐄𝐒𝐄𝐂 in Craiova. Evenimentul Heading for the Future a avut loc la Facultatea de Agronomie, in Aula Alexandru Buia.

Am incercat sa le transmit cat mai multe informatii utile si palpabile, care sa le foloseasca in propria afacere sau joburile unde vor lucra. Studentii s-au implicat, mi-au pus intrebari foarte bune si au venit cu raspunsuri interesante. Cred ca noua generatie este una foarte smart, cu sanse mari de a face lucruri marete si de a schimba lumea noastra.

Ce am observat in interactiunea cu ei:

  1. Unii nu raspundeau initial, chiar daca stiau raspunsul. Dupa ce le-am „demonstrat” ca nu exista raspunsuri „proaste”, au inceput sa raspunda. Fiti curajosi si afirmati-va!
  2. Studentii care s-au pus in primele randuri au fost cei care s-au implicat cel mai mult. Cei cu care eu am ajuns sa interactionez in mod repetat. Daca vrei sa fii vazut, stai in fata si implica-te!
  3. Social media nu a fost o noutate pentru ei. Unii chiar foloseau, cu rezultate frumoase, acest tip de marketing. Asadar aviz brandurilor: aveti grija ca noua generatie este bine antrenata in ceea ce priveste activitatea social media. Este o oportunitate pentru voi sa ajungeti la multi potentiali clienti, parteneri sau furnizori.

Primii pasi in cariera reprezinta mereu o provocare, tocmai de aceea astfel de conferinte sunt extrem de bine venite pentru tineri. Au sansa sa invete direct de la specialisti, oameni care activeaza in domeniu si pot veni cu exemple concrete, actuale. Nu doar pentru a le crea anumite skill-uri utile pentru viitorul lor, dar a le asigura interactiunea si networking-ul. Sa creeze acele conexiuni cu oameni care au aceleasi interese cu ale lor.

Felicitari Eugen Căruţ, Adi Josceanu & tuturor celor implicati in realizarea acestui eveniment. Multumesc 𝐀𝐈𝐄𝐒𝐄𝐂 Craiova!

Va multumesc dragi studenti si va urez sa fiti fericiti!