3 moduri prin care Inteligenta artificiala te poate ajuta in copywriting si implicit, in afacerea ta! Indiferent de domeniul in care activezi, te vei lovi, inevitabil, de tehnologie. Inclusiv de modul in care aceasta avanseaza zi de zi.
Asadar, este bine sa ne adaptam evolutiei si viitorului. Tocmai de aceea am ales sa-ti impartasesc experienta mea!
La biroul de copywriting a fost mare verva de cum au aparut stirile legate de Chat GPT. Zvonul ca acesta ar putea ameninta multi oameni cu pierderea locurilor de munca. Evident ca nu este cazul, majoritatea dintre noi cunoastem deja acest aspect. Insa multi oameni, care nu lucreaza in domeniu si nu sunt la curent cu tehnologia, interpreteaza astfel de schimbari ca pe o amenintare.
Inteligenta artificiala te poate ajuta foarte mult. Iar astazi subiectul central va fi:
3 moduri prin care Inteligenta artificiala te poate ajuta in copywriting
- Durata procesului de cercetare sau analiza de piata
Durata procesului de cercetare va fi scurtat. Inteligenta artificiala te ajuta prin structurarea informatiilor intr-un mod util si organizat. Mai ales daca incepi sa te folosesti de aceasta unealta si inveti cum anume sa-ti formulezi cererile. In functie de ele, rezultatele obtinute sunt cele de care ai nevoie.
- Procesul de creatie va fi mai actual
Inteligenta artificiala te poate ajuta enorm in procesul de creatie. Iti va gasi subiectele in trend cu usurinta. Le va dezvolta astfel incat continutul pe care tu il creezi sa fie cat mai adaptat pietei si va veni cu idei sau intrebari ajutatoare, pentru ca articolele scrise de tine sa fie apreciate de catre public.
- Optimizare mai buna a articolelor
Testat deja aici la noi, la agentia de marketing, procesul de concepere a unui articol bazat pe cuvinte cheie este destul de bun atunci cand vorbim de inteligenta artificiala.
Sigur, nu sugerez ca intregul articol sa fie preluat exact asa cum ne va fi afisat, ci sa-l retusam cu cuvintele noastre. Sa aiba acele exprimari care tin publicul alaturi de noi, insa sa ne dea acele teme sau cuvinte cheie care sa transforme un articol sau un intreg blog, de ce nu, in conversii.
Vestea rea este ca timpul zboara. Vestea buna este ca tu esti pilotul. – Michael Altshuler
Inteligenta artificiala te ajuta sa salvezi timp, pe care pot sa-l investesti in alte zone pe care doresti sa le dezvolti. Tehnologia evoluaza, la fel si zona de marketing online. Asa cum este inclusiv zona de copywriting, care are nevoie de continut excelent si mereu de actualitate. In trend.
In caz ca nu ai incercat pana acum Inteligenta artificiala si tool-uri precum Chat GPT sau Cacktus AI, iti sugerez macar sa incepi sa privesti videoclipuri despre ele. Pentru a ramane informat, am pentru tine un videoclip legat de acest subiect, dar vor urma si altele! Asadar nu uita sa te abonezi la canalul de YouTube Creator de Visuri!
Comenteaza